مناقصات ژئوتکنیک

طبق تعاریف قانون برگزاری مناقصات، مناقصه فرآیندی رقابتی برای تأمین کیفیت مورد نظر (طبق اسناد مناقصه) است که در آن تعهدات موضوع معامله به مناقصه‌گری که کمترین قیمت متناسب را پیشنهاد کرده باشد، واگذار می‌شود. همچنین، مناقصه‌گزار دستگاهی است که مناقصه را برگزار می‌نماید.

 

شرکت خدمات ژئوتکنیک پی‌بان با دارا بودن کمیته‌ای متشکل از اعضای خبره که قادر به ارزیابی فنی بازرگانی پیشنهادها، ارزیابی کیفی مناقصه‌گران، ارزیابی مالی و ارزیابی شکلی اسناد می‌باشند، آماده همکاری در برگزاری مناقصات پروژه‌های ژئوتکنیک است.

 

این مناقصات به صورت محدود و یا اعلام عام در سیستم‌های سازه نگهبان، نیلینگ، انکراژ، جت گروتینگ، اختلاط عمیق خاک، میکروپایل، تاپ دان و اجرای سازه توسط این شرکت برگزار می‌گردد.

 

جمع‌بندی:

شرکت خدمات ژئوتکنیک پی‌بان با تجربه و تخصص بالا، آماده است تا با برگزاری مناقصات پروژه‌های ژئوتکنیک به شما در اجرای موفق پروژه‌هایتان کمک کند. با پی‌بان، کیفیت و دقت در برگزاری مناقصات تضمین شده است.

 

کلمات کلیدی:

برگزاری مناقصات، شرکت خدمات ژئوتکنیک پی‌بان، پروژه‌های ژئوتکنیک، نیلینگ، انکراژ، جت گروتینگ، اختلاط عمیق خاک، میکروپایل، مناقصه‌گزار، ارزیابی فنی بازرگانی، ارزیابی کیفی مناقصه‌گران، ارزیابی مالی